<
Schliessen
Schliessen
Echipa Hausengel

Echipa noastră

Suntem o echipă internațională care se dezvoltă constant. De la înfiinţarea noastră în anul 2005, am îmbunătățit calitatea serviciilor noastre. Activitatea noastră se concentrează asupra oamenilor - lucrăm cu și pentru oameni. La Hausengel lucrează oameni deschiși, entuziaști. În prezent, suntem activi pe șapte piețe europene: Germania, Polonia, România, Bulgaria, Croația, Lituania și Ungaria. De mai bine de 14 ani, oferim asistenţă în beneficiul furnizorilor europeni de servicii de îngrijire a persoanelor care lucrează în Germania și le oferim oportunități legale de muncă și siguranţă. Furnizorii de servicii de îngrijire a persoanei se pot baza pe noi în orice situație.

Hausengel Team Romania
Echipa noastră din România

Echipa noastră din România

Echipa noastră din România are sediul în frumosul oraș medieval Sibiu – Hermannstadt, în Transilvania. De la ferestrele biroului din Sibiu poate fi admirată o panoramă pitorească a orașului și a munților dimprejur. Acest mediu promovează eficiența și îmbunătățește starea de spirit a consultanților noștri pentru a-i determina să lucreze mai bine în fiecare zi.

În biroul Hausengel România nostră profesională echipa stă zilnic la dispoziția personalului de îngrijire din România cu serviciile noastre în limba română, germană și maghiară. Dinamica echipei este completată de colega noastră Anca din sediul central Hausengel în Heskem, Germania, iar împreună oferim sfaturi și asistență non-stop. Consultanții noștri analizează cu atenție ofertele și profilurile personalului de îngrijire, astfel încât să poată prezenta fiecărui îngrijitor cazurile care se potrivesc cel mai bine cerințelor și calificărilor sale. Oferim numai informații verificate despre cazuri și starea persoanei care urmează să fie îngrijită. Fiecare îngrijitor care acceptă un caz prin franciza Hausengel beneficiază de asistența unui consultant personal înainte de începerea contractului, pe toată durata acestuia, precum și după finalizarea lui. Noi ne ocupăm de toate problemele administrative pentru dvs.

Echipa Hausengel Internațional România vă așteaptă de luni până vineri între orele 08:15-17:30 în biroul din Sibiu, consultanții noștri vă răspund cu drag la întrebările dvs.. Contactați-ne cu încredere și stabilim împreună o întâlnire la o anumită dată.

Echipa noastră din Polonia

Departamentului responsabil pentru coordonarea comenzilor îi revine cea mai mare parte a sediului nostru din Polonia, aflat în Poznan. Consultanții noștri analizează cu atenție ofertele și profilurile furnizorilor noștri de servicii de îngrijire a persoanei pentru a oferi fiecărui furnizor contractul care i se potrivește cel mai bine. Fiecare furnizor de servicii de îngrijire se poate baza pe coordonatorul său înainte, în timpul și după finalizarea contractului. Oferim doar informații verificate despre locul de executare a contractului și starea de sănătate a persoanei care va beneficia de servicii de îngrijire. Coordonatorii noștri au lucrat la rândul lor în trecut ca furnizori de servicii de îngrijire a persoanei, astfel încât știu cât este de important să ofere informații exacte înainte de plecare. Oferim asistenţă în limbile germană, poloneză și ucraineană. Şi în acest centru planificăm deplasarea pentru furnizorii noştri de servicii de îngrijire a persoanei, rezolvăm problemele de natură fiscală și ne ocupăm de problemele administrative. Vă invităm şi la biroul nostru din Lublin, unde se află departamentul de recrutare și coordonare a comenzilor. Coordonatorii răspund cu bucurie la întrebările dumneavoastră în timpul programului de lucru. Înainte de a efectua o vizită, vă recomandăm să ne contactați în prealabil și să vă programaţi o întâlnire. Puteţi consulta informaţii cu privire la echipa noastră din Polonia şi pe pagina de internet www.hausengel.pl

Echipa noastră din Polonia
Echipa Hausengel din Polonia
Echipa noastră din Lituania
Echipa noastră din Lituania

Echipa noastră din Lituania

Biroul Hausengel-Lituania a fost fondată în 2015 în orașul Kaunas. Creșterea constantă a companiei a determinat în 2018 mutarea  în noile spații de birouri moderne din centrului de afaceri „1000”. Este important de menționat că biroul crește nu numai prin numărul de angajați, ci și prin domeniile de activitate care sunt preluate de echipa nostră. Pe lângă consilierii care se ocupă de solicitarile din partea familiilor precum și din partea îngrijitorilor, în biroul nostru se desfasoară și activități administrative, de centrală și pentru Academia Hausengel. Una dintre cele mai noi direcții ale activității noastre este consilierea și sprijinul personalului de îngrijire din Letonia și Estonia. Comunicarea de succes între personalul biroului și îngrijitori, precum și clienți este asigurată nu numai de competența profesională și personală, ci și de faptul că personalul nostru de birou  vorbește 5 limbi străine! Prin urmare, suntem la dispozitia îngrijitorilor potențiali vorbitori de limba lituaniană, germană, letonă, rusă și engleză. Cu toate acestea, cea mai importantă funcție a personalului de birou ca intermediar este consilierea calitativă a îngrijitorilor și familiilor, precum și coordonarea tuturor proceselor de la acceptarea comenzii până la îndeplinirea finală. În același timp, acordăm o mare atenție creșterii calificărilor angajaților noștri. Biroul nostru a fost una dintre primele locații Hausengel unde, pentru inbunătățirea nivelului de cunoștințe a limbii germane, au fost oferite francizaților cursuri. Și cel mai important lucru - aici lucrează oamenii, care sunt se dedică din toată inima pentru a ajuta alți oameni! Vă invităm să vizitați site-ul nostru lituanian www.hausengel.lt

Echipa noastră din Ungaria

Echipa noastră simpatică din Budapesta este formată din Zsuzsa, Daniella, Lili, Adrienn și, Jana. Suntem aici, în inima Budapestei, din 2011 pentru a ne adresa personalului de îngrijire din zona vorbitoare de limbă maghiară și pentru a le prezenta oferte adecvate în limba maghiară. Desigur, cei 7 angajați vorbitori de limbă maghiară (doi dintre ei la sediul nostru german din Heskem) sunt de asemenea la dispoziție 24 de ore din 24 pentru a oferi asistență cazurile de urgență și consiliere pentru eventualele probleme. Două dintre colegele noastre au o experiență de peste 6 ani, ceea ce ne facilitează o solușionare foarte eficientă a problemelor. Colega noastră Gabi spune despre activitatea la Hausengel: Hausengel este o echipă internațională mare, plină de culoare, foarte solidară.. Pot spune cu sinceritate că acesta este cel mai bun colegiu în care am avut plăcerea de a lucra vreodată. Citiți raportul complet al lui Gabi aici. Colaborarea este cu atăt mai empatică, întrucât trei dintre colege provin din domeniul de asistență medicală. În acest fel, au o înțelegere mult mai mare pentru personalul nostru de îngrijire și pot oferi cele mai bune soluții chiar și pentru situații mai delicate. Vă stăm la dispoziție în limba maghiară, germană și slovacă. Accesați site-ul nostru maghiar www.hausengel.hu

Echipa noastră din Ungaria
Hausengel Ungaria
Hausengel Hrvatska
Echipa noastră din Croaţia

Echipa noastră din Croaţia

Hausengel Croația își îndeplinește sarcinile cu ajutorul aripilor îngerilor noștrii Hausengel. Suntem o echipă tânără, de perspectivă și activă care se ocupă de bunăstarea personalului nostru de îngrijire și a colegilor noștri din toate birourile internationale. Ne vedem munca nu numai ca o sarcină, ci ca o parte a vieții noastre care ne motivează zi de zi și ne duce spre o dezvoltare atât  economică cât și personală. Membrii echipei noastre sunt: ​​directorul nostru muncitor, precis și empatic, care este propriul nostru Hausengel și ne însoțește cu sfaturi și ajutor: Monika Šokčević; consilierii noștri FN mereu zâmbitori și veseli, care au o puternică empatie pentru alții: Inge Rulofs, Danijela Dašić și Adrijana Kuna; consultantul nostru motivat pentru familii Ružica Gal și coleg pe administrativ - Sanja Petrić. Noi vedem empatia și compasiunea față de alte persoane ca parte integrală a activității noastre, față de îngrijitorii noștri, precum și față de familiile germane care au nevoie de îngrijire. Angajații noștri, a căror experiență personală i-a transformat în profesioniști în meseria lor, sunt capabili să rezolve toate problemele și să facă față la orice așteptări. Este foarte important pentru noi că toți cei implicați în procesul de îngrijire să fie mulțumiți și fericiți. Deși uneori meseria noastră poate fi epuizantă și tristă, trebuie să fim capabili să ne menținem emoțiile sub control și să fim fericiți la sfârșitul zilei că am intermediat un îngrijitor Hausengel acolo unde este nevoie de el. Puteți citi mai multe despre echipa noastră croată pe site-ul  www.hausengel.hr

Echipa noastră din Bulgaria

Biroul bulgar și-a început activitatea în capitala Sofia în septembrie 2017 și intră activ pe piața bulgară din octombrie 2018. În prezent, un număr de 3 angajați sunt angajați în următoarele funcții: Consultant FNI: Denka Doncheva: a locuit și a lucrat mulți ani în Germania. Este o persoană plină de viață, care se înțelege foarte bine cu oamenii din jurul său. Dacă îi permite timul, îi place să citească cărți. Consultant FN: Mariya Ivanova. Manager de birou: Bilyana Veneva, mulți ani de experiență în domeniul relațiilor cu clienți și se ocupa cu multă grija de consultarea francizaților noștri. În timpul ei liber îi place să facă sport și fitness. Echipa noastră s-a consolidat bine în ultimele 6 luni, fluxul de lucru funcționează optim, ne ajutăm reciproc și suntem foarte ambițioși. În viitorul apropiat, ne așteptăm la o creștere sub forma unei poziții de consultant de familie și să întâmpinăm provocările associate acestei dezvoltări. Mai multe informații despre locația noastră din Bulgaria găsiți pe www.hausengel.bg

Echipa noastră din Bulgaria
Hausengel Bulgaria
Echipa noastră din Germania
Hausengel Germania

Echipa noastră din Germania

Sediul nostru central este situat în Ebsdorfergrund-Heskem, un orăşel din Hessa. Aici bate cel mai puternic inima Hausangel. Pe coridoarele biroului pot fi întâlniţi angajați de diferite naționalități. Cu toții ne înțelegem bine nu doar pentru că vorbim un limbaj comun, ci, mai ales pentru că împărtășim valori similare și un obiectiv comun. Deviza activității noastre zilnice este: „Punem suflet în tot ceea ce facem”.