Programează o consultație +40 770 744 758 Chat WhatsApp
Chat web

Consimțământ necesar

Pentru a utiliza chatul UserLike, vă rugăm să vă dați consimțământul pentru cookie-uri de marketing. Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca UserLike să poată optimiza și personaliza serviciul de chat. Consimțământul dumneavoastră poate fi retras în orice moment.

Setări Cookie

info(at)hausengel.ro
<
Schliessen
Schliessen

Hausengel îmi oferă siguranţă

Zofia Machoń, Polonia

Zofia Machon

Doamna Zofia a lucrat anterior într-o cofetărie în localitatea de origine, Lubartow. În prezent oferă asistenţă în beneficiul vârstnicilor în Germania, prin asigurarea îngrijirii acestora la domiciliu. Istoricul acesteia demonstrează că orice situaţie care pare dificilă are şi aspecte benefice. În acest scop este necesară doar o imagine de ansamblu corespunzătoare.

Doamna Zofia Machon din Lubartow este de profesie grădinar. Înainte de a începe cooperarea cu Hausengel a lucrat timp de 7 ani într-o cofetărie. Deşi era mulţumită de locul ei de muncă o reducere neaşteptată a locurilor de muncă a determinat-o să îşi înceapă activitatea profesională într-o altă branşă. „Aveam deja experienţe în sectorul îngrijirii vârstnicilor, pentru că m-am ocupat personal timp de mai mulţi ani de asistenţa acordată bunicii mele bolnave. Cred că această situaţie mi-a dat curaj. Am ştiut cum să vorbesc cu bunica mea şi am putut să o ajut. Astfel a crescut încrederea în propria mea persoană, astfel încât mi-am asumat riscul. M-am decis să lucrez în calitate de personal de îngrijire“ – îşi aduce aminte doamna Zofia. Doamna Zofia este de regulă o persoană amabilă, care emană în jurul ei optimism şi contaminează cu o atitudine pozitivă.

Doamna Zofia nu a dat imediat de Hausengel. „Pentru început am lucrat timp de 8 luni printr-o altă firmă poloneză. Persoana îngrijită de mine a fost un domn vârstnic simpatic, foarte bătrân. Starea sa de sănătate era precară. Familia sa m-a invitat din nou, dar seniorul a decedat între timp.” Deşi doamna Zofia şi-a îndeplinit cu trup şi suflet activităţile de îngrijire, nu a fost mulţumită de serviciile agenţiei poloneze. A beneficiat de o remuneraţie redusă în raport cu volumul de muncă şi cu devotamentul manifestat. Acesta a fost momentul perfect pentru a modifica ceva.

Primii paşi sub aripile îngerului

„Într-o bună zi m-a contactat telefonic prietena mea şi mi-a povestit de un articol despre Hausengel, pe care l-a citit într-o revistă. Ea ştia că doream să lucrez în această branşă şi a dorit să mă informeze cu privire la acest aspect. Nu era vorba despre un anunţ publicitar, ci despre un articol referitor la activitatea prestată de către Hausengel”. Ambele doamne au devenit atât de curioase, încât au căutat datele de contact pe internet şi au luat legătura telefonic cu Hausengel. „Prima discuţie telefonică a fost drăguţă şi plăcută. Fără stres. O consultantă i-a explicat în mod deschis toate regulile de cooperare cu firma. Astfel a început cooperarea mea cu Hausengel, care durează până în prezent şi care constituie un motiv de bucurie deosebită pentru mine.“

Doamna Zofia a preluat primul contract în cooperare cu Hausengel în luna decembrie 2016. Îşi aminteşte foarte bine de contractul respectiv. „Mi-a fost foarte teamă. La fiecare nou contract şi la fiecare deplasare la un nou loc de muncă am fost cuprinsă de teama de nesiguranţă, o reacţie naturală.” După sosire s-a constatat că toata grija şi temerea anterioare au fost nejustificate deoarece, în calitate de nouă persoană responsabilă pentru acordarea de servicii de îngrijire a persoanei, a beneficiat de asistenţă din partea tuturor. Ea s-a simţit cu adevărat îngrijită complet. Prima întâlnire cu o nouă familie s-a desfăşurat într-o atmosferă foarte prietenoasă. „Primirea s-a realizat foarte călduros. Toţi membrii familiei mi-au zâmbit. Un îngrijitor anterior, pe care urma să îl înlocuiesc, mi-a oferit instruirea iniţială cu privire la atribuţiile pe care urma să le îndeplinesc şi mi-a arătat tot ce este necesar în această activitate. Familie a fost foarte drăguţă şi amabilă. Şi persoana îngrijită a fost o persoană foarte drăguţă, calmă şi echilibrată. Am amintiri frumoase asociate cu aceasta.” Familiarizarea cu noul mediu a fost facilitată de asistenţa complexă primită de doamna Zofia atât din partea familiei, cât şi a îngrijitorului căruia i-a luat locul, precum şi a personalului Hausengel.

Satisfacţie faţă de asistenţa acordată

Ulterior au fost primite şi alte contracte fără probleme. Consultanta ei personală a căutat numai contractele care respectau aşteptările doamnei Zofia şi i-a prezentat cele mai bune oferte. Decizia de acceptare a unui contract este adoptată în toate situaţiile chiar de către persoana responsabilă pentru acordarea de asistenţă în beneficiul persoanelor. Fiecare comandă nouă a adus ceva special, iar doamna Zofia a deprins noi abilităţi. Aceste noi contracte nu au contribuit doar la evoluţia sa financiară, ci i-au dezvoltat şi întregul bagaj de experienţe. Doamna Zofia este de părere că orice persoană prezintă trăsăturile de caracter necesare pentru a oferi servicii de îngrijire. „În această perioadă prezintă o importanţă deosebită: răbdarea, atitudinea pozitivă şi buna dispoziţie”, enumeră doamna Zofia pe loc aceste trăsături şi mai adaugă la această listă capacitatea de organizare, conştiinciozitatea şi raţiunea unui om sănătos. Ultimul aspect menţionat reprezintă şi mijlocul de care dispune împotriva situaţiilor dificile care uneori în contextul activităţii unui responsabil pentru acordarea de servicii de îngrijire. „În această activitate este asumată răspunderea pentru sănătatea şi viaţa altor persoane. Responsabilitatea este uriaşă. Nu orice situaţia dificilă este în mod obligatoriu nefavorabilă. În toate situaţiile trebuie să vedem partea bună a lucrurilor.“

Relaxarea a fost obţinută în pauzele de odihnă, când avea timp doar pentru ea. „În timpul perioadei de absenţă planificate pe cont propriu m-am plimbat, am mers cu bicicleta, am admirat arhitectura şi frumuseţea impresionantă a naturii. Am fost încântată de peisajele pitoreşti din Felsberg, din apropiere de Kassel. În mod suplimentar, am avut o cameră cu o privelişte spectaculoasă asupra unui munte din apropiere, în vârful căruia se afla un castel din Evul Mediu. Ca într-un basm! M-am îndrăgostit de acele locuri. Iar excursiile mi-au făcut o plăcere deosebită! M-am simţit plină de energie, cu adevărat relaxată şi cu o atitudine pozitivă, ceea ce s-a reflectat în activitatea mea şi în întreaga mea existenţă.”

Doamna Zofia a fost impresionată în mod repetat de despărţirile de persoanele pe care le-a îngrijit şi de familiile acestora. „După câteva săptămâni petrecute împreună, oamenii se obişnuiesc unii cu ceilalţi şi devin apropiaţi. Frecvent, despărţirile sunt emoţionale, apar lacrimi, de ca şi cum s-ar produce despărţiri de rude şi nu de străini. Contactele mele cu familiile persoanelor care beneficiază de servicii de îngrijire sunt apropiate. Încerc de fiecare dată să cunosc de la început membrii familiei, obiceiurile şi cerinţele acestora. Este un aspect extrem de important, deoarece poate fi dezvoltată relaţie bună în acest mod. Ambele părţi trebuie să dezvolte pentru început o „relaţie caldă“. Dacă cele două părţi se înţeleg bine, se dezvoltă o relaţie foarte apropiată sufleteşte, bazată pe respect reciproc şi deschidere.”

Doamna Zofia subliniază aprecierea de care se bucură personalul de îngrijire din Polonia în Germania. Cooperarea cu personalul respectiv este lăudată şi dorită. Prin ce se caracterizează personalul polonez care oferă servicii de îngrijire? „Personalul polonez care oferă servicii de îngrijire este empatic, sincer, drăguţ şi amabil. Persoanele în cauză se remarcă prin abilităţile deosebite de administrare a gospodăriei şi de a oferi asistenţă peroanelor care necesită servicii de îngrijire“, afirmă doamna Zofia cu convingere.

 Personalul „Hausengel” beneficiază de îngrijire completă

Doamna Zofia colaborează cu Hausengel în sistem de franciză şi deţine calitatea de liber profesionist în Germania. „Când am aflat şi am înţeles cum arată modelele de cooperare, am optat pentru organizarea în calitate de liber profesionist, deoarece aceasta era cea mai avantajoasă formă pentru mine. Nu m-am temut deloc pentru că am ştiut că Hausengel se ocupă de toate aspectele privind relaţia cu autorităţile. Firma preia toate formalităţile. Nu trebuie să îmi fac nicio grijă şi nu am probleme cu această situaţie. Mă bucur pentru că pot coopera cu Hausengel, pentru că firma se ocupă de toate formalităţile şi îmi oferă o siguranţă deosebită în Germania.”

Fiecare persoană care oferă servicii de asistenţă în beneficiul persoanelor beneficiază de un consultant personal, inclusiv doamna Zofia. „Consultantul meu personal îmi transmite toate informaţiile cu privire la contracte în mod clar şi inteligibil, astfel încât nu există surprize neplăcute la locul de executare a contractului.” Informaţiile detaliate şi precise cu privire la conţinutul contractului şi starea de sănătate a persoanei care beneficiază de servicii de îngrijire sunt determinante pentru doamna Zofia şi alţi prestatori care oferă servicii de îngrijire a persoanei la alegerea contractului şi reduc riscul unei surprize la locul executării. Hausengel acordă în acest domeniu precizie la cel mai înaltă nivel, deoarece condiţiile sunt verificate la faţa locului de către angajaţii Hausengel. Doamna Zofia este mulţumită şi de viteza de reacţie şi de ajutorul oferit de angajaţii Hausengel, în cazul în care este notificată o situaţie de urgenţă în asociere cu contractul.

Doamna Zofia apreciază colaborarea cu Hausengel deoarece, aşa cum afirmă chiar ea, este vorba despre o agenţie cumsecade, onestă, sigură şi amabilă. Până în prezent nu a avut probleme în cadrul cooperării, deoarece totul a funcţionat ireproşabil graţie organizării remarcabile. „În mod suplimentar, îmi place numele Hausengel, ceea ce înseamnă în limba mea maternă Îngerul Casei. Acest lucru înseamnă mult pentru mine”, adaugă ea.

Doamna Zofia are un sfat bun pentru toţi prestatorii care oferă servicii de îngrijire a persoanei – începeţi fiecare zi cu un zâmbet şi o atitudine pozitivă. Astfel, totul va merge bine. Este de asemenea important să întâlnim persoanele corespunzătoare. Cui recomandă să coopereze cu Hausengel? „Recomand Hausengel nu doar prietenilor mei, ci şi tuturor celor care doresc să îşi desfăşoare activitatea în calitate de prestator de servicii de îngrijire a persoanelor. De ce? Este o firmă de încredere şi toţi cei care cooperează cu Hausengel se pot simţi îngrijiţi complet. Acest aspect îmi oferă siguranţă.”

În tot ce fac pun multă dăruire, un pic din mine

Rodica Suteu, Seica Mare
Munca de îngrijitoare este un mod de viață. Chiar dacă am început să profesez acestă meserie de nevoie, am constat cu trecerea anilor ca nu există altă muncă care să-mi aducă mai multă satisfacție. Este o muncă minunată care se ghidează după principiul bine faci, bine primești.

Tăcerea

Laura Bihari, Ungaria
Vara anului 2010 a fost caniculară în Ungaria, temperatura fiind uneori mai mare de 38 de grade. Dar asta nu a contat pentru mine, deoarece după două luni obositoare am primit în sfârșit o misiune de la Hausengel. Eram absolut încântată să lucrez în străinătate. Deși nu mai experimentasem o astfel de călătorie, eram nerăbdătoare să iau un microbuz spre Germania. Eram afară noaptea și nu m-am gândit să iau ceva haine mai groase cu mine, obișnuită fiind cu căldura din Ungaria. Temperatura de 22 de grade din Germania a fost surprinzătoare pentru mine.

Sunt mereu deschisă către noi experiențe

Audronė Tamulienė, Lituania
Sunt mereu deschisă spre experiențe noi. Într-o zi însorită de septembrie, am fost dusă la primul meu contract în Germania de un șofer de taxi interesant, vorbăreț și experimentat, care locuia în Germania de mulți ani și a trecut recent de la meseria de lucrător poștal la șofer de taxi. Conversația plină de viață a risipit orice neliniște. Am fost primit de o fiică a persoanei de care aveam grijă. Am observat o doamnă în vârstă în grădină, am salutat-o și i-am întrebat numele. S-a prezentat cu numele de familie și „soția”. Am fost la o cafenea mică la prânz împreună: stăteam afară lângă râu și ochii mei admirau podul de piatră și casele vechi de lemn care au fost renovate de peste 400 de ori.
Scrie prin WhatsApp direct
Programează întâlnirea acum
Sunați +40 770 744 758
Scrieți la info(at)hausengel.ro