Pregătirea deplasării

Pentru a garanta siguranța și confortul persoanelor care oferă servicii de îngrijire a persoanei şi care sunt intermediate de compania noastră, depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că sunt îndeplinite toate formalitățile înainte de plecarea dumneavoastră pentru derularea contractului. Prin urmare, acordăm o importanță ridicată organizării deplasării dumneavoastră la adresa la care urmează să vă derulați contractul. Scopul urmărit de Hausengel este acela de a coordona procesul astfel încât beneficiarii francizei noastre să poată asigura în acest caz servicii de îngrijire completă, să fie redus la minim stresul asociat deplasării și să garanteze siguranța persoanelor care urmează să presteze serviciile respective.

Deplasarea pentru executarea contractului /sosire

După finalizarea procesului de înscriere și luarea deciziei de a lucra cu un anumit beneficiar, organizăm cursurile de pregătire pentru beneficiarii francizei noastre. Pe parcursul instruirii vor fi discutate detaliile contractului de franciză, vor fi explicate forma și sfera cooperării și vor fi eliminate toate dubiile. Scopul instruirii este de a prezenta cele mai importante informații, drepturi și îndatoriri în mod eficient, pentru a asigura o deplasare liniștită și sigură la locația de derulare a contractului.

Ulterior este momentul organizării deplasării la locația de derulare a contractului. Fiecărui nou beneficiar de franciză îi este repartizat un coordonator personal responsabil pentru gestionarea contractului care, printre altele, se asigură că deplasarea la persoana care va beneficia de serviciile de îngrijire se va realiza fără probleme.

un domn explică unei doamne un contract
Pregătirea deplasării
Pentru primul contract în contextul colaborării cu Hausengel, doamna Zofia a plecat din țara de origine la finalul anului 2016. Ea Își amintește bine de contractul respectiv. „Eram foarte speriată. De fiecare dată când mergi într-un loc nou, apare frica, datorată incertitudinii. Este un fenomen firesc.” Când a ajuns la destinație, stresul s-a dovedit a fi inutil, deoarece noua persoană care urma să asigure serviciile de îngrijire a beneficiat de sprijin și asistență din partea tuturor. Prima întâlnire cu noua familie a avut loc într-o atmosferă prietenoasă. „Primirea a fost foarte drăguță. Toți membrii familiei respective mi-au zâmbit. Iar persoana pe care urma să o înlocuiesc m-a familiarizat cu noile mele responsabilități și mi-a oferit toate informațiile care mi-au fost necesare pentru activitatea în cauză. Familia s-a dovedit drăguță și prietenoasă. Persoana care a beneficiat de serviciile mele de îngrijire a fost un bărbat drăguț, calm și echilibrat. Îmi amintesc foarte bine de el.” Intrarea într-un mediu nou a fost facilitată de sprijinul generos pe care Zofia l-a primit nu doar de la familia la care şi-a desfășurat activitatea şi de la persoana pe care a înlocuit-o, ci şi de la angajații Hausengel.
Autoturismul de serviciu Hausengel, angajatul din cadrul serviciului extern îl transportă pe furnizorul pentru acordarea de servicii de îngrijire la locația unde își va îndeplini atribuțiile conform contractului

Pentru a satisface așteptările și nevoile francizaților noștri, chiar de la primul contract, încercăm să-i însoțim în fiecare etapă a călătoriei. La primul lor contract în Germania sunt însoțiți de reprezentantul nostru. Sarcina acestuia este de a oferi sprijin furnizorului pentru acordarea de servicii de îngrijire la primul contact cu familia și de a risipi orice eventuală îndoială.

Reprezentanții noștri care acordă servicii de îngrijire a persoanei aleg pe cont propriu cea mai confortabilă formă de deplasare pentru ei. Cu toate acestea, sarcina Hausangel este de a coordona acest proces.

Numeroși furnizori pentru acordarea de servicii de îngrijire a persoanei preferă să se deplaseze cu microbuzul

Acestea reprezintă o modalitate directă și comodă de transport a persoanelor de la domiciliul acestora la adresa unei familii din Germania. Dacă optați pentru această formă de deplasare, vom clarifica cu dumneavoastră când ar trebui să ajungeți aproximativ la familia respectivă și vom discuta cu reprezentantul nostru din cadrul serviciului extern, care vă va însoți la semnarea primului contract.

Minibus
un autocar circulă pe stradă

Deplasarea cu un autocar de mare capacitate care parcurge rute internaționale

În situația în care furnizorul pentru acordarea de servicii de îngrijire a persoanei se deplasează cu un autocar de mare capacitate, vom selecta destinația acestuia, în speță în apropierea domiciliului potențialului client / persoanei care va beneficia de servicii de îngrijire. Reprezentantul nostru din cadrul serviciului extern vă va prelua de la stația de destinație și vă va conduce la locația prevăzută pentru derularea contractului. Hausengel colaborează şi cu companii de transport cu autocarul, precum Sinbad sau Eurolines, astfel încât oferim posibilitatea de a rezerva un bilet pentru persoanele interesate și de a beneficia de o reducere suplimentară de 15% la achiziție. Luați legătura cu noi!

Deplasarea cu autoturismul proprietate personală

Această opțiune poate fi valorificată după consultarea potențialului beneficiar. Persoanele care urmează să beneficieze de servicii de îngrijire nu dispun în toate situațiile de un loc gratuit de parcare în fața casei. Este aplicat același proces cu cel aplicat la deplasarea cu un minibuz. Este stabilită ora de sosire a persoanei care urmează să asigure servicii de îngrijire şi este stabilit responsabilul din cadrul serviciului extern. Se semnează un contract în prezența reprezentantului.

mașini pe autostradă
o cameră în casa de oaspeţi

Cazare în Heskem

În caz de urgență, dispunem de o mică casă de oaspeți în apropierea biroului nostru din Germania, unde asigurăm beneficiarilor francizei noastre cazare și masă gratuite.

Lista de verificare pentru plecare

Cum trebuie să se pregătească cineva pentru deplasarea în scopul derularii unui contract?

o doamnă își face bagajele.

Cunoaștem din experiență că prima călătorie în străinătate, în special la muncă, este asociată cu un stres ridicat. O țară străină, o limbă străină, oameni străini - toate acestea generează îndoieli. Dar nu vă faceți griji! Cu următoarele recomandări practice și cu ajutorul nostru puteți controla oricând situația.

În primul rând este util să redactați o listă cu obiecte necesare, care vor fi utile în timpul deplasării şi al derulării contractului, o perioadă care durează, de obicei, între 6 și 12 săptămâni.

Documente importante:

  • document de identitate
  • permis de conducere
  • poliță de asigurare
  • documente, contractele companiei, legalitatea și siguranța acceptării comenzii
  • bilete de transport

Nu trebuie să uitați:

  • Telefonul mobil care funcționează bine, cu un încărcător
  • Portofel și bani în euro pentru mici cheltuieli
  • Ghid de conversații română-germană sau un dicționar
  • Orice medicamente de care aveți nevoie, în special cele pe care le utilizați în mod curent, precum şi analgezicele

Bagaje de mână pentru drum:

  • Băuturi / apă / termos cu cafea sau ceai
  • Sandvișuri / gustări
  • Șervețele de hârtie sau șervețele umede pentru a șterge mâinile

În funcție de durata contractului, nu uitați:

  • Îmbrăcămintea - (inclusiv lenjerie de corp) trebuie să fie în stare bună și adecvată sezonului. Chiar dacă persoana care oferă servicii de îngrijire își derulează contractul în timpul verii, se recomandă să aibă un pulover călduros și haine impermeabile la ploaie. Nu trebuie uitată nici încălțămintea confortabilă.
  • Cărți - persoanelor care nu utilizează internetul în străinătate le recomandăm să ia cartea preferată sau cartea de bucate pentru a reduce stresul pregătirii meselor.
  • Cosmetice și produse de igienă – gel de duș sau săpun, minim două prosoape, șampon pentru păr, perie, pastă de dinți și periuță, papuci de casă, papuci de duș.
  • Laptop, tabletă sau revistele de cuvinte încrucișate în formă tradițională.

Înainte de începerea contractului, ar fi bine să lăsați datele de contact ale familiei din Germania la rudele dumneavoastră, astfel încât fiecare parte să se poată simți confortabil și în siguranță.

Coordonatorii Hausengel vă stau la dispoziție de luni până vineri, între orele 08:30 la 17:30, la următoarele numere de telefon:

+40-770-744 758

+40-771-748 897

+40-771-656 768

În situații de urgență, vă punem la dispoziție și un număr de serviciu pentru a vă oferi asistență în zilele lucrătoare după ora 17:30 și la sfârșit de săptămână, 24 de ore din 24:

0049 151 176 486 76