<
Schliessen
Schliessen
headerImages.0.alternative

Pregătirea deplasării

După finalizarea procesului de recrutare și după ce am decis să lucrăm cu un anumit client, organizăm o instruire online pentru francizații noștri. În timpul instruirii discutăm detalii despre acordul de franciză, explicăm forma și sfera cooperării și clarificăm orice îndoială. Scopul formării este de a transmite cele mai importante informații, drepturi și îndatoriri ale îngrijitorului în mod eficient și înțelegerea principiilor sistemului de franciză. Apoi vine timpul organizării călătoriei spre locul de desfășurare a contractului. Fiecărui nou francizat i se atribuie un coordonator personal care, printre altele, se asigură că sosirea la familia germană se desfășoară fără probleme.

Pregătirea deplasării
Pentru primul contract în contextul colaborării cu Hausengel, doamna Zofia a plecat din țara de origine la finalul anului 2016. Ea Își amintește bine de contractul respectiv. „Eram foarte speriată. De fiecare dată când mergi într-un loc nou, apare frica, datorată incertitudinii. Este un fenomen firesc.” Când a ajuns la destinație, stresul s-a dovedit a fi inutil, deoarece noua persoană care urma să asigure serviciile de îngrijire a beneficiat de sprijin și asistență din partea tuturor. Prima întâlnire cu noua familie a avut loc într-o atmosferă prietenoasă. „Primirea a fost foarte drăguță. Toți membrii familiei respective mi-au zâmbit. Iar persoana pe care urma să o înlocuiesc m-a familiarizat cu noile mele responsabilități și mi-a oferit toate informațiile care mi-au fost necesare pentru activitatea în cauză. Familia s-a dovedit drăguță și prietenoasă. Persoana care a beneficiat de serviciile mele de îngrijire a fost un bărbat drăguț, calm și echilibrat. Îmi amintesc foarte bine de el.” Intrarea într-un mediu nou a fost facilitată de sprijinul generos pe care Zofia l-a primit nu doar de la familia la care şi-a desfășurat activitatea şi de la persoana pe care a înlocuit-o, ci şi de la angajații Hausengel.

Lista de verificare pentru plecare

Cum trebuie să se pregătească cineva pentru deplasarea în scopul derularii unui contract?

o doamnă își face bagajele.

Cunoaștem din experiență că prima călătorie în străinătate, în special la muncă, este asociată cu un stres ridicat. O țară străină, o limbă străină, oameni străini - toate acestea generează îndoieli. Dar nu vă faceți griji! Cu următoarele recomandări practice și cu ajutorul nostru puteți controla oricând situația.

În primul rând este util să redactați o listă cu obiecte necesare, care vor fi utile în timpul deplasării şi al derulării contractului, o perioadă care durează, de obicei, între 6 și 12 săptămâni.

Documente importante:

  • document de identitate
  • permis de conducere
  • poliță de asigurare
  • documente, contractele companiei, legalitatea și siguranța acceptării comenzii
  • bilete de transport

Nu trebuie să uitați:

  • Telefonul mobil care funcționează bine, cu un încărcător
  • Portofel și bani în euro pentru mici cheltuieli
  • Ghid de conversații română-germană sau un dicționar
  • Orice medicamente de care aveți nevoie, în special cele pe care le utilizați în mod curent, precum şi analgezice

Bagaje de mână pentru drum:

  • Băuturi / apă / termos cu cafea sau ceai
  • Sandvișuri / gustări
  • Șervețele de hârtie sau șervețele umede pentru a șterge mâinile

În funcție de durata contractului, nu uitați:

  • Îmbrăcămintea - (inclusiv lenjerie de corp) trebuie să fie în stare bună și adecvată sezonului. Chiar dacă persoana care oferă servicii de îngrijire își derulează contractul în timpul verii, se recomandă să aibă un pulover călduros și haine impermeabile la ploaie. Nu trebuie uitată nici încălțămintea confortabilă.
  • Cărți - persoanelor care nu utilizează internetul în străinătate le recomandăm să ia cartea preferată sau cartea de bucate pentru a reduce stresul pregătirii meselor.
  • Cosmetice și produse de igienă – gel de duș sau săpun, minim două prosoape, șampon pentru păr, perie, pastă de dinți și periuță, papuci de casă, papuci de duș.
  • Laptop, tabletă sau revistele de cuvinte încrucișate în formă tradițională.

Inainte de începerea contractului, ar fi bine să lăsați datele de contact ale rudelor dumneavoastră, familiei din Germania, astfel încât fiecare parte să se poată simți confortabil și în siguranță.

Coordonatorii Hausengel vă stau la dispoziție de luni până vineri, între orele 08:30 la 17:30, la următoarele numere de telefon:

+40-770-744 758

+40-771-748 897

+40-771-656 768

În situații de urgență, vă punem la dispoziție și un număr de serviciu pentru a vă oferi asistență în zilele lucrătoare după ora 17:30 și la sfârșit de săptămână, 24 de ore din 24:

0049 151 176 486 76