Serviciile noastre

Persoana care oferă servicii de îngrijire măsoară tensiunea arterială a unui senior

Asistență completă oferită de Hausengel prin conceptul „îngrijire completă“

Fiecare dintre partenerii noștri contractuali este informat și clarificat despre toate cerințele legale, despre conținutul contractului și despre toate etapele necesare. Nu valorificăm viduri legislative și sloganuri care nu au acoperire în realitate. Transparența este foarte importantă pentru noi și același regim se aplică pentru confortul tuturor persoanelor implicate în procesul de îngrijire. Moto-ul nostru „îngrijire completă” nu se referă numai la persoanele care au nevoie de îngrijire, ci și la responsabilii intermediați de compania noastră, care furnizează servicii de îngrijire a persoanei, aceștia trebuind să se simtă de regulă în siguranță atunci când lucrează cu Hausengel.

Personalul de îngrijire care colaborează cu noi dobândește calitatea de francizat al companiei noastre, ceea ce înseamnă că lucrează pe cont propriu și dispune în acest scop de o activitate înregistrată în Germania. Personalul de îngrijire al companiei Hausengel poate să simtă că dispune de îngrijire completă. Consultanța inițială nu generează niciun fel de obligații în sarcina interlocutorului și este gratuită. Consultanța competentă oferită de un consultant personal vă garantează siguranța necesară la derularea contractului. Pentru personalul nostru de îngrijire este disponibilă non-stop o linie telefonică specială de urgență. În toate situațiile în care responsabilul pentru furnizarea de servicii de îngrijire a persoanei are nevoie de ajutor, Hausengel este alături de el! Dacă apar probleme în timpul derulării contractului, oferim imediat asistența necesară.

Persoana care oferă servicii de îngrijire a persoanei în calitate de liber profesionist își exprimă mulțumirea

Autonomie și independență

Ceea ce ne preocupă în mod deosebit este independența și autodeterminarea persoanelor care oferă servicii de îngrijire. De aceea, colaborăm cu persoane care oferă servicii de îngrijire în calitate de liber profesioniști în Germania, în baza unei licențe oficiale. Independența asigură posibilitatea de adaptare a calendarului de lucru fără rezerve în funcție de nevoile și cerințele dumneavoastră. Grație acestei libertăți, vă puteți împărți timpul în funcție de preferințe. Sunteți propriul șef. Nu aveți superiori. Dacă încheiați un contract de franciză sau un contract de prestări servicii, veți pune bazele unei relații cu parteneri aflați la același nivel cu dumneavoastră și veți fi tratat ca parteneri.

În acest mod deveniți mai flexibil și mult mai atractiv pentru potențialii clienți. Furnizorii serviciilor de îngrijire care lucrează în calitate de liber profesioniști prezintă de regulă mai multă încredere în propria persoană și se bucură de o mai bună recunoaștere și de o reputație mai ridicată în rândul clienților acestora. La aceasta se adaugă și considerentele financiare. În calitate de liber profesionist, puteți obține venituri mai ridicate.

Îngrijitoarea de bătrâni și doamnă în vârstă râd împreună

Libertatea decizională cu privire la comenzi - libertatea de alegere a persoanelor care oferă servicii de îngrijire a persoanei

Independența înseamnă, de asemenea, că furnizorii responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei pot decide pe cont propriu cu privire la acceptarea diferitelor contracte sau că le pot negocia. Înainte de a vă atribui un contract, urmează să vă cunoaștem personal și preferințele dumneavoastră și, în baza acestor informații, vom adapta ofertele de muncă prezentate. Furnizorii pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei decid contractele pe care doresc să le preia și în ce condiții sunt dispuși să le accepte. Desigur că dispun și de posibilitatea de a negocia independent onorariile.

Cu cât este mai ridicat nivelul calificărilor profesionale și cu cât sunt mai dezvoltate abilitățile lingvistice, cu atât mai mare este onorariul care poate fi obținut de către furnizorul pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei. Acesta este motivul pentru care propriul nostru furnizor de servicii de perfecționare – Academia Hausengel – promovează instruirea și perfecționarea furnizorilor pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei.

Volumul prestațiilor asociate unui contract este definit în toate situațiile cu exactitate prin contractul de prestări servicii. Serviciile convenite sunt furnizate de dumneavoastră în funcție de aprecierea dumneavoastră personală și de organizarea muncii. Prestatorul nu este obligat să pună în practică instrucțiunile clientului și poate realiza serviciile asumate în funcție de opțiunea sa. Organizarea și executarea independentă a contractelor reprezintă o caracteristică a activității independente.

Preluarea tuturor demersurilor birocratice

Un îngrijitor, care deține calitatea de francizat în cadrul sistemului de franciză Hausengel, nu trebuie să se ocupe pe cont propriu de anumite demersuri, precum înregistrarea la diferite instituții sau facturarea – noi vom prelua aceste demersuri pentru dumneavoastră. Toți furnizorii pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei intermediați de către Hausengel sunt înregistrați, în principiu, la autoritățile competente din Germania pentru supravegherea activităților comerciale, la administrațiile financiare, respectiv la autoritățile de evidență a populației. În calitate de francizor, depunem o cerere de înregistrare a activității comerciale la autoritatea de supraveghere a activităților comerciale, în numele furnizorului pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei. De asemenea, contactăm administrația financiară responsabilă, care atribuie întreprinderii dumneavoastră un nou cod fiscal. Codul fiscal trebuie menționat în toate facturile care urmează a fi emise în numele dumneavoastră. Asigurăm pentru dumneavoastră gestiunea contabilă completă și facturarea, precum și corespondența cu toate autoritățile germane. După finalizarea colaborării, depunem o cerere corespunzătoare de radiere a întreprinderii.

Senior și îngrijitor

Asigurare în Germania și în țara de origine

Toți furnizorii pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei beneficiază de o acoperire cuprinzătoare prin asigurare în perioada activității prestate în Germania. Pachetul de franciză include următoarele polițe de asigurare:
 

  • Asigurare privată de sănătate - preia cazurile urgente și tratarea afecțiunilor acute (de exemplu durerile de dinți, fracturile), fără a acoperi bolile cronice, precum și profilaxia
  • Asigurarea de răspundere civilă obligatorie pentru activitatea comercială - vă protejează în special în asociere cu prejudiciile patrimoniale, produse ca o consecință a vătămărilor cauzate persoanelor sau daunelor materiale. Asigurarea implică o franșiză de 100 €
  • Asigurarea BGW – Asociația profesională pentru serviciile din domeniul sănătății și al îngrijirii persoanelor, BGW pe scurt, reprezintă asigurarea legală de accident, aplicabilă dumneavoastră, în calitate de furnizor pentru acordarea serviciilor de îngrijire. În caz de daună, BGW garantează un tratament medical optim, precum și o despăgubire adecvată și se asigură că puteți participa din nou la viața profesională și socială

Opțional, ne face plăcere să vă oferim consultanță în țara dumneavoastră de origine cu privire la asigurări. Dacă aveți întrebări cu privire la oferta suplimentară de asigurare, vă rugăm să contactați consultantul dumneavoastră personal, care vă oferă cu plăcere asistență.

Legalitate

Sistemul nostru de franciză Hausengel reprezintă, fără îndoială, o formă deplin legală de furnizare a serviciilor de îngrijire a persoanelor, legalitatea acestuia fiind confirmată din punct de vedere juridic.

Curtea Socială Federală a concluzionat, prin hotărârea sa din data de 28 septembrie 2011 (număr de dosar B12 R 17/09 R), că activitatea în calitate de liber profesionist prin așa-numita „îngrijire 24 de ore din 24” poate fi prestată în principiu în mod legal.

Legalitatea sistemului de franciză Hausengel sub forma „îngrijirii de 24 de ore din 24” a fost confirmată de Curtea Regională Superioară din Frankfurt în martie 2014. În hotărârea sa (numărul de dosar 1 Ws 179/13), OLG examinează în detaliu mai multe caracteristici și exemple care stau la baza independenței francizaților Hausengel.

Stiftung Warentest, o organizație independentă non-profit, care reprezintă interesele consumatorilor, a testat în anul 2017 13 agenții de plasare a forței de muncă care își desfășoară activitatea la nivel național pentru furnizorii pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei din Europa de Est.

Hausengel a reușit să iasă în evidență cu punctele sale forte în domeniul intermedierii de personal și al organizării activității de îngrijire, precum și al serviciilor asociate intermedierii (în speță, în special, cu privire la asistența ulterioară). Testul a dovedit, de asemenea, că Hausengel se remarcă prin structura clară și transparentă a contractului, oferind astfel beneficii maxime pentru personalul de îngrijire.

Disponibilitatea non-stop a persoanelor de contact

Consultant Hausengel

Îi putem înțelege mai bine pe furnizorii pentru asigurarea serviciilor de îngrijire a persoanei intermediați de noi, deoarece anumiți consultanți Hausengel au dobândit pe cont propriu această experiență și, ca urmare, sunt familiarizați cu cele mai bune soluții pentru cele mai delicate situații. Și pentru că situațiile problematice pot apărea în orice moment, echipa noastră este disponibilă între orele 8:30 și 17:30, de luni până vineri. În situații de urgență, suntem disponibili în orice moment pentru furnizorii noștri pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei! Asistența de specialitate asigurată non-stop constituie o parte integrantă a sprijinului nostru complex, care oferă tuturor francizaților Hausengel un sentiment aproape nelimitat de siguranță. Indiferent dacă apar dificultăți minore sau probleme majore, puteți profita de asistența noastră disponibilă non-stop.

Ce este de făcut în situații de urgență?!

Furnizorii pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei ne pot contacta, de asemenea, în caz de urgență, în afara programului nostru de lucru. Le stăm la dispoziție în orice moment! Numărul nostru de apel pentru situații de urgență pentru furnizorii responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei din România  este +49 151 176 486 76

Număr de apel de urgență Hausengel

Comenzi adaptate în condiții optime

Înainte de a prezenta o ofertă unui furnizor responsabil pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei, efectuăm o analiză completă și complexă a cerințelor clienților în raport cu toate părțile.

Hausengel ține cont de nevoile individuale ale furnizorului responsabil pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei la intermedierea unui anumit îngrijitor pentru un beneficiar, cu raportare la durata contractului, sexul și starea de sănătate a persoanei care urmează a beneficia de servicii de îngrijire, locul executări contractului, dar și de condițiile locative ale potențialului client.

Din acest motiv, furnizorii responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei primesc cele mai potrivite oferte compatibile cu abilitățile lor lingvistice, experiența profesională și preferințele acestora. Contractele disponibile în scop de ofertare sunt transmise în prealabil prin e-mail, pentru o comunicare comodă cu dumneavoastră.

Consultanții noștri de specialitate examinează cu atenție fiecare locație potențială de executare a contractului pentru a asigura cea mai înaltă precizie a informațiilor transmise. Intermediem doar comenzile verificate.

Persoana care oferă servicii de îngrijire primește banii în Euro

Venit sigur

În calitate de furnizor pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei care desfășoară activități în calitate de liber profesionist, semnați contractul de prestări servicii direct cu clientul, ceea ce înseamnă cu aparținătorii persoanei care beneficiază de servicii de îngrijire. Remunerația va fi plătită direct de client în forma convenită. Furnizorul responsabil pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei primește suma convenită - fără nicio deducere. Totul este transparent și corect. Aveți acces în orice moment la toate documentele dumneavoastră, inclusiv la facturi. Arhivăm în condiții de siguranță documentele dumneavoastră.

Vă transmitem oferte personalizate în funcție de cerințele dumneavoastră. În situația în care contractul încetează anticipat, căutăm pentru dumneavoastră o altă ofertă cât mai curând posibil. Între timp, puteți beneficia gratuit de serviciile noastre de cazare pentru situații de urgență din casa noastră de oaspeți din Heskem în perioada cuprinsă între cele două contracte.

Organizarea sosirii și plecării

După acceptarea unei oferte și confirmarea din partea familiei, putem iniția demersurile pentru efectuarea deplasării. Vă oferim asistență la rezervarea biletelor. Cheltuielile de deplasare din țara dumneavoastră de origine, precum și costurile de transfer pe teritoriul Germaniei vor fi achitate de către clientul dumneavoastră în termen de 4 săptămâni de la începerea activității în baza contactului.

La sosirea inițială, furnizorul de servicii de îngrijire a persoanei va fi condus personal la familia respectivă de către unul dintre reprezentanții noștri externi. Vă însoțim la prima întâlnire pentru a vă facilita familiarizarea cu noul mediu. Bineînțeles că vom asigura și preluarea dumneavoastră de la adresa respectivă. Și cu privire la comenzile viitoare ne vom ocupa pentru dumneavoastră de sosire și plecare.

Experiență îndelungată

Putem oferi serviciile noastre la cel mai înalt nivel de calitate grație experienței acumulate de noi de-a lungul anilor. Conceptul Hausengel a fost și este pentru noi un proiect foarte personal, în care ne-am implicat sufletește. Piatra de temelie pentru înființarea Hausengel a fost reprezentată de situația noastră personală în domeniul îngrijirii. Peste tot la Hausengel se simte, chiar și după mai bine de 14 ani, o anumită pasiune, care formează ADN-ul companiei și care este transmisă fiecărui nou „membru al familiei”.

Începând cu anul 2005, Hausengel este o punte de legătură între familiile germane ale persoanelor cu nevoi de îngrijire și furnizorii din străinătate, responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei. Ne-am dezvoltat propriul model de colaborare, care reprezintă un concept unic în industria îngrijirii, oferind avantaje maxime fiecărei părți implicate.

Hausengel deține în prezent calitatea de brand consacrat pe piața serviciilor de îngrijire, în care au avut încredere mii de beneficiari. Prin concentrarea resurselor noastre internaționale și a expertizei definite de experiența îndelungată, impunem un nou standard european.

Cifre de succes

Fondată în anul 2018, Hausengel Holding AG, reunește în prezent toate companiile Hausengel, cu serviciile oferite de acestea, sub un singur acoperiș. În aproape 20 de reprezentanțe internaționale - incluzând 8 locații de îngrijire medicală din Germania - grupul Hausengel dispune de aproape 260 de angajați. De la fondarea companiei noastre, în anul 2005, putem privi cu mândrie retrospectiv asupra unui număr de 70.000 de locuri de muncă intermediate la familii pentru furnizori responsabili calificați pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei în întreaga Germania. Consultanții noștri vă oferă asistență în 10 limbi.

  • Jumătate dintre furnizorii responsabili calificați pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei care colaborează cu Hausengel au aflat de noi prin recomandarea unui îngrijitor mulțumit care a fost intermediat de Hausengel
  • Peste 90% dintre familiile cu care colaborează Hausengel dispun de o conexiune la internet
  • În fiecare lună, reprezentanții noștri externi mobili parcurg o distanță egală cu cea dintre München și New York!
  • Creștere anuală de 10% a numărului de contracte cu familiile germane, în comparație lunară
  • Creștere anuală de 10% a numărului de noi furnizori responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei, în comparație lunară
Ambasadorul Hausengel

Ambasadorul mărcii

Forța Hausengel nu este evidențiată doar de cifre, ci, în special, de furnizorii mulțumiți responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei. Încă de la început, contactul personal direct și relațiile strânse cu furnizorii responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei au constituit o bază solidă pentru afacerea noastră de familie. Ani de zile, am construit și am întreținut relații bune cu partenerii noștri.

Deoarece am rămas fideli valorilor noastre, am stabilit prompt numeroase relații valoroase și am câștigat parteneri de afaceri foarte fideli, care își exprimă cu plăcere entuziasmul față de marca Hausengel în mediul lor. Entuziasmul acestora față de profesia de îngrijire medicală și mândria de a face parte din acest brand i-a transformat în ambasadorii noștri. Ambasadorii îi ajută pe cei care dispun de mai puțin experiență. Aceștia îi susțin în toate situațiile pe alți furnizori responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei. În mod suplimentar, îi contaminează cu pasiunea lor inepuizabilă.

Apreciem astfel de furnizori responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei și le demonstrăm acest lucru. Le oferim în primul rând posibilitatea de a utiliza oferta noastră de instruire. Opinia acestora despre toate subiectele care prezintă relevanță pentru întreprindere este deosebit de importantă pentru noi, pentru că știm că pun suflet în relația cu Hausengel.

Ambasadorii noștri de marcă sunt invitați la evenimentele brandului nostru și devin prietenii noștri. Recomandările formulate de ambasadorii noștri reprezintă un motiv de mândrie pentru noi. Recomandările reprezintă cea mai mare dovadă de încredere.

Sistem de recomandări și prime pentru recomandare

Știați că jumătate din totalul furnizorilor responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire a persoanei au aflat despre noi prin recomandarea unui îngrijitor mulțumit care a colaborat cu Hausengel? Încrederea este extrem de importantă în sectorul îngrijirii de persoane. Cu atât mai mulțumiți suntem pentru că francizații noștri ne recomandă mai departe. Pentru recomandările de succes, recompensăm în mod corespunzător persoanele care ne-au recomandat.

Pentru fiecare recomandare de succes formulată de către un furnizor pentru asigurarea de servicii de îngrijire vom plăti o primă de recomandare de 100 € net pentru o perioadă minimă de valabilitate a contractului de 3 luni. În cazul în care cunoașteți pe cineva din cercul dumneavoastră de prieteni sau cunoscuți care caută un loc de muncă în calitate de furnizor de servicii de îngrijire în Germania, nu ezitați să ne recomandați persoana și să beneficiați de o primă de recomandare!

La întrebări cu privire la acest subiect vă răspunde cu plăcere consilierul dumneavoastră personal.

Sistem de recomandări și prime pentru recomandare