<
Schliessen
Schliessen

Clienții confirmă serviciul de TOP al Hausengel: Premiul german pentru suport clienți

Ce companii au cei mai mulțumiți clienți și cele mai bune servicii? Aceasta a fost în mod repetat întrebarea centrală a marelui clasament național "German Customer Award 2022/23", realizat de Asociația Germană pentru Studiul Consumatorilor (DtGV). În acest scop, au fost obținute peste 339.000 de opinii ale clienților cu privire la un total de 2.589 de companii din 258 de sectoare. Hausengel se evidențiază în mod deosebit pozitiv în sectorul agențiilor de îngrijire a personalului medical și obține un punctaj de TOP în ceea ce privește serviciile pentru clienți. Pentru a treia oară consecutiv, compania dovedește că nevoile clienților joacă un rol central.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

"Noi nu vindem mașini, ci intermediem un serviciu bazat pe încredere. În cel mai bun caz, îngrijirea și asistența la domiciliu reprezintă un mare sprijin pentru toată lumea. Cu toate acestea, nimeni nu ia această decizie cu ușurință. Unele persoane în vârstă sau chiar rude au dificultăți la început în a accepta ideea de a primi ajutor din afară. Prin urmare, este foarte important să cunoaștem nevoile familiilor aflate în situația de îngrijire și să le răspundem", explică Juliane Bohl, membră a consiliului de administrație al Hausengel. Aceasta este singura modalitate de a obține o bună calitate a serviciilor. "Scopul nostru este de a consolida îngrijirea și sprijinul la domiciliu. Serviciul potrivit la momentul potrivit, în locul potrivit, este ceea ce au nevoie cei afectați." În acest scop, Hausengel se bazează în primul rând pe consultanță de specialitate de calitate atunci când sună persoane în a căror familie a apărut un caz de îngrijire sau care doresc să obțină informații în prealabil. "Dorim să le oferim celor care caută sfaturi o bază solidă pentru luarea deciziilor. Acest lucru include transmiterea de informații actualizate și corecte. Cu toate acestea, pe lângă fapte, este la fel de important să ascultăm și să respectăm istoriile respective ale familiilor", spune Bohl. Toți consilierii de îngrijire de la Hausengel sunt profesioniști instruiți din cadrul serviciului de îngrijire ambulatoriu, serviciu acreditat Hausengel. Aceștia evaluează situația familiilor din punct de vedere profesional și, astfel, pot oferi, de asemenea, sfaturi individuale privind organizarea îngrijirii la domiciliu. Pe întreaga perioadă de îngrijire, familiile au alături de ele o persoană de contact permanentă. Un telefon de urgență și, în general, o bună accesibilitate pentru toate întrebările contribuie, de asemenea, la un nivel ridicat de orientare către clienți.

"Suntem foarte încântați să primim premiul German Customer Award și le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și evaluarea lor pozitivă", spune Bohl. El spune că este important să existe un contact strâns cu toți cei implicați în îngrijire. "Feedback-ul este esențial pentru activitatea noastră și pentru optimizarea serviciilor noastre. Este minunat că primim apreciere pentru acest lucru prin acest premiu. În viitor, vom continua să lucrăm pentru a ne asigura că clienții noștri se pot simți complet îngrijiți. Ea este deosebit de mulțumită de faptul că societatea a reușit să obțină puncte pentru servicii de TOP pentru clienți pentru a treia oară consecutiv.

Contextul Premiului german pentru clienți 2022/23

"Premiul pentru clienții germani 2022/23" este un sondaj online în rândul clienților care au fost selectați în funcție de caracteristicile lor socio-demografice, astfel încât să formeze o secțiune reprezentativă a populației. Au fost incluse doar opiniile persoanelor care au fost clienți ai companiei evaluate în ultimii 3 ani. Experiența serviciului pentru clienți la Hausengel a fost evaluată pozitiv de către respondenți pe o scală de 10 puncte (1=dezastruos, 10=excelent) și a primit un scor de 7,75. Mai multe informații despre sondaj și rezultatele acestuia pot fi găsite aici.