Programează o consultație +40 770 744 758 Chat WhatsApp
Chat web

Consimțământ necesar

Pentru a utiliza chatul UserLike, vă rugăm să vă dați consimțământul pentru cookie-uri de marketing. Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca UserLike să poată optimiza și personaliza serviciul de chat. Consimțământul dumneavoastră poate fi retras în orice moment.

Setări Cookie

info(at)hausengel.ro
<
Schliessen
Schliessen

Toate lucrurile bune la puterea a treia: Focus premiază din nou firma Hausengel

Bun, mai bun, cel mai bun - Hausengel primește pentru a treia oară premiul "Germany's Best" din partea Focus-Money. Printre cele 20.000 de companii evaluate, compania de familie se remarcă din nou datorită numeroaselor mărturii pozitive ale clienților.

 

Toate lucrurile bune la puterea a treia: Focus premiază din nou firma Hausengel

Fiecare recomandare sau evaluare bună a serviciilor Hausengel este valoroasă, iar acum s-a adăugat cireașa de pe tort: pentru al treilea an consecutiv, Hausengel a primit distincția  "Cele mai bune servicii de îngrijire și asistență din Germania". La fel ca anul trecut, suntem recunoscători pentru toate evaluările pozitive și constructive care au făcut posibilă această realizare specială pentru noi.  "Toate lucrurile bune la puterea a treia!", se bucură Simon Wenz, CEO-ul companiei, în legătură cu acest premiu. "Acest premiu reînnoit pe baza unui studiu independent ne bucură foarte mult și ne confirmă activitatea noastră zilnică."


În timp ce motoarele de căutare precum Google și Co. arată întreaga gamă de furnizori și opțiuni, devine din ce în ce mai dificil să găsești cel mai bun furnizor de servicii printre aceștia. De aceea, studiile și premiile ajută la orientare. În acest an, de exemplu, Institutul pentru Management și Cercetare Economică (IMWF) a analizat piața germană în numele Deutschland Test și al revistei de afaceri Focus-Money.


Studiul arată care sunt companiile în care germanii au cea mai mare încredere. În acest scop, au fost analizate aproximativ 20.000 de mărci și companii prin metode de ascultare socială. În acest proces, opiniile clienților din numeroase surse de pe internet sunt înregistrate și evaluate într-o bază de date. Acele întreprinderi care obțin un punctaj deosebit de pozitiv în cadrul celui mai mare studiu de evaluare a clienților primesc un premiu - iar Hausengel se numără printre ei.


Dar ce apreciază clienții în mod deosebit la Hausengel?

 

  1. 17 ani de experiență. Compania a fost fondată în 2005 plecând de la nevoiele din propria familie  și a scris istorie, ceea ce înseamnă 17 ani de experiență în domeniul îngrijirii. Empatia, conștientizarea calității și o gamă largă de servicii de asistență zilnică s-au dezvoltat ulterior.
  2. Îngrijitori calificați. 14.000 de îngrijitori din Europa de Est lucrează cu Hausengel. Compania recrutează ea însăși lucrătorii de îngrijire și îi pregătește cu atenție pentru misiunea lor în Germania. În cadrul Academiei Hausengel, recunoscută de stat, au posibilitatea de a primi o pregătire suplimentară în domeniul asistenței medicale și a îngrijirii.
  3. Ajutor individual. Consilierii calificați și o gamă largă de servicii suplimentare oferă sprijin individual în funcție de situația personală.


"Rețelele și schimburile cu clienții și partenerii noștri reprezintă baza pentru dezvoltarea noastră ulterioară și pentru standardele înalte de calitate pe care ni le impunem în fiecare zi. Ne luăm principiul nostru - îngrijire completă - la propriu. O bună accesibilitate, o gamă cuprinzătoare de servicii de consiliere, precum și un ajutor rapid și orientat spre nevoile de îngrijire în fiecare fază a situației de îngrijire sunt o chestiune de rutină pentru noi", rezumă Wenz.
 
Mai multe informații despre premiul actual sunt disponibile aici (din august).

Scrie prin WhatsApp direct
Programează întâlnirea acum
Sunați +40 770 744 758
Scrieți la info(at)hausengel.ro