Anunţuri de angajare

Suntem o echipă internaţională alcătuită din persoane deschise şi entuziaste. Activitatea noastră este concentrată asupra oamenilor – lucrăm cu şi pentru oameni. În tot ceea ce facem suntem implicaţi sufleteşte. Vă aşteptăm alături de noi pentru a deveni membru al familiei Hausengel!

Consultant telefonic pentru clienţi (b/f)

Atribuţii

  • Asistența telefonică a francizaților noștri polonezi / lituanieni / maghiari / croați / români / bulgari cu privire la toate aspectele organizaționale, comerciale și juridice
  • Planificarea comenzilor

Care sunt condiţiile necesare pentru această poziţie

  • Cunoştinţele foarte avansate de limba germană reprezintă condiţia obligatorie pentru această poziţie
  • Absolvirea pregătirii profesionale în domeniul economic, precum şi experienţa profesională în cadrul căreia v-aţi desfăşurat activitatea parţial în domeniul asistenţei telefonice în beneficiul clienţilor
  • Discuţii telefonice orientate către rezultat, fără a renunţa însă la empatia necesară faţă de partenerul dumneavoastră de dialog
  • Cunoștințe foarte aprofundate în domeniul Microsoft-Office, în special cu Outlook, Word şi Access
  • Nu veţi lua personal critica şi plângerile, ci le veţi considera o oportunitate de perfecţionare
  • Prezintă un avantaj experienţele personale sau profesionale în domeniul îngrijirii şi/sau asistenţei la domiciliu

Ce oferim

  • Un loc de muncă interesant într-o echipă internaţională
  • Contract de muncă şi remuneraţie competitivă
  • contact zilnic cu limba germană
  • Perspective de dezvoltare

 

Locaţie: Sibiu

 

Personal pentru centrala noastră telefonică (b/f)

Atribuţii

  • Primirea şi intermedierea de apeluri telefonice, utilizarea centralei telefonice
  • Deţineţi calitatea de persoană de contact pentru clienţii noştri la recepţie
  • Întâmpinarea, asistenţa acordată clienţilor şi îndrumarea către personalul de specialitate responsabil
  • Activităţi generale de birou

Care sunt condiţiile necesare pentru această poziţie

  • Cunoştinţele foarte avansate de limba germană reprezintă condiţia obligatorie pentru această poziţie
  • Experienţă profesională din sectorul asistenţei acordate clienţilor, respectiv intermedierii telefonice
  • Siguranţă în utilizarea aplicaţiilor MS-Office
  • Capacitate dezvoltată de comunicare,  orientare către interesele clienţilor şi empatie

Ce oferim

  • Un loc de muncă interesant într-o echipă internaţională
  • Contract de muncă şi remuneraţie competitivă
  • contact zilnic cu limba germană
  • perspective de dezvoltare

 

Locaţie: Sibiu