<
Schliessen
Schliessen
Hausengel Team

Organele societății Hausengel Holding AG

Societatea Hausengel Holding AG dispune de structuri clare. Conducerea societății pe acțiuni este asigurată de către consiliul de administrație. Acesta nu are obligația de a respecta instrucțiuni formulate de către alte entități, însă orientarea activității sale este verificată de către o comisie de supraveghere..

Consiliul de administrație al Hausengel Holding AG

Simon Wenz

Simon Wenz

»Este un vizionar care știe să facă lucrurile. Faptul că Hausengel a continuat să se dezvolte permanent încă din anul 2005 și a fost expusă niciodată riscului unui eșec se datorează nu doar spiritului antreprenorial, ci și simțului realității și a rădăcinilor familiale profunde. În calitate de navigator al unui vas care a trebuit să facă față perioadelor agitate pe mare și să treacă prin numeroase furtuni, a adus la timp oamenii potriviți la bord pentru a orienta vasul în direcția uneia dintre cele mai mari provocări ale societății noastre: de la regimul ambulatoriu la cel staționar.

Echipa sa îl susține cu religiozitate, deoarece, în calitate de președinte al consiliului de administrație al Hausengel Holding AG, are un fler deosebit cu privire la gradul necesar de schimbare pentru a face următorul pas în dezvoltare, menținând, în același timp, imaginea de ansamblu. »Sistemul german de sănătate și îngrijire se confruntă, conform estimărilor, cu cele mai dificile sarcini din istoria sa. În calitate de angajat al Hausengel am atins o poziție care să ne ajute să influențăm evoluția actuală. În cele din urmă, oferim asistență în prezent în aproape 20 de locații în care asigurăm în mod responsabil serviciile inițiate în urmă cu aproape 15 ani. Oamenii știu că pot avea încredere în noi, iar această încredere reprezintă vântul care ne definește direcția pe care o vom urma.«

Juliane Bohl

Juliane Bohl

»De mulți ani am o relație personală apropiată cu angajații Hausengel și întreaga familie Wenz. De aceea, dar în special pentru că sunt convins[ fără rezerve de activitatea Hausengel și a întregii echipe Hausengel, lupt de ani buni pentru a promova reputația companiei și a întregii industrii. Este o preocupare fundamentală pentru mine aceea de a consolida activitatea de îngrijire la domiciliu în combinație cu îngrijirea de specialitate în regim ambulatoriu pe baze clare și de calitate superioară din punct de vedere legal. Pentru că un lucru este absolut sigur: acesta constituie un pilon indispensabil în sistemul de sănătate din Germania. În Germania numărul de furnizori de servicii de îngrijire din Europa de Est care lucrează în gospodării private este mai ridicat în comparație cu numărul de asistenți în domeniul geriatric care lucrează în instituții sau din serviciile ambulatorii. Viziunea mea aceea de a oferi acestor angajați care asigură servicii de îngrijire, precum și milioanelor de familii în care aparținătorii beneficiază de servicii private de îngrijire servicii individuale pentru o îngrijire completă la domiciliu. Familia mea și cu mine am trăit pe cont propriu ușurarea asigurată de un reprezentant Hausengel pentru toate persoanele vizate în cadrul familiei. Cu atât mai mândră sunt din acest motiv pentru faptul că pot să lucrez la Hausengel și pot contribui în acest mod la asigurarea de recunoaștere și susținere pentru un număr mai mare de familii și responsabili pentru asigurarea de servicii de îngrijire, dar și pentru angajați ai firmei Hausengel. Voi continua să mă dedic cu toată energia în acest scop și pentru viitor.«

Comisia de supraveghere a societății Hausengel Holding AG

Doris Wenz

Doris Wenz

»În anul 2005, o idee discutată de multă vreme a devenit realitate și am fondat compania Hausengel. Apărută și maturizată în contextul situației familiei proprii din anii precedenți. De la momentul respectiv, mi-am concentrat permanent atenția pentru a oferi asistență altor familii care s-au aflat într-o situație similară cu ceea trăită de noi, pentru a identifica o persoană afectuoasă care să ofere servicii de îngrijire pentru un aparținător care are nevoie de îngrijire. Cunosc din proprie experiență preocupările și motivațiile familiilor, precum și, ca urmare a experienței îndelungate, acumulate de-a lungul anilor, de asemenea, temerile personalului din străinătate care oferă servicii de îngrijire. De aceea, în centrul atenției activității noastre se află în toate situațiile bunăstarea persoanelor care necesită servicii de îngrijire, aparținătorilor acestora, precum și a personalului care asigură servicii de îngrijire. Sunt mândru pentru că ne-am dezvoltat într-un grup de companii care definește standarde de calitate nu doar ca urmare a dimensiunii la nivel de piață. Pentru mine, prezintă în toate situațiile relevanță în toate situațiile ideea că toți angajații Hausengel se simt în siguranță și tratați cu seriozitate cu raportare la nevoile lor – ceea ce înseamnă că beneficiază de îngrijire completă.«

Georg Wenz

Georg Wenz

»Ca urmare a propriului istoric, este foarte important pentru mine ca toată lumea să se simtă în siguranță - atât familiile, cât și personalul care oferă servicii de îngrijire. În acest context, trebuie să aveți în vedere în toate cazurile următoarele aspecte: în raportul dintre oameni au loc relații interumane. Aceasta înseamnă că toți cei implicați - indiferent dacă este vorba despre noi, cei de la Hausengel, familiile persoanelor care au nevoie de îngrijire, precum și personalul de îngrijire - pot contribui la o interacțiune bazată pe respect și înțelegere între angajați. Sunt foarte bucuros pentru faptul că noi, cei de la Hausengel, reprezentăm un punct de legătură în care toți cei implicați în procesul de acordare a serviciilor de asistență cooperează de regulă foarte bine. Standardele noastre ridicate de calitate în toate domeniile reprezintă un avantaj pentru noi, la fel și transparența deplină cu care acționăm față de toți cei implicați.

Transformarea grupului nostru într-o societate pe acțiuni ne oferă, suplimentar față de lângă menținerea strictă a valorilor și principiilor noastre, posibilitatea de a lucra în numeroase domenii în condiții superioare de rentabilitate. Aceasta înseamnă că suntem un angajator stabil, flexibil și de perspectivă pentru cei peste 300 de angajați permanenți de care dispunem, iar pentru clienții noștri suntem în continuare un partener de încredere în domeniul îngrijirii și asistenței la domiciliu la cel mai înalt nivel. «

Magdalena Wenz

Magdalena Wenz

»Sunt alături de Hausengel începând cu luna aprilie 2010 și am asistat îndeaproape la dezvoltarea enormă, precum și la toate suișurile și coborâșurile companiei. În calitate de director al departamentului responsabil pentru administrarea serviciilor de îngrijire, am avut de-a face zilnic de-a lungul anilor cu preocupările și îngrijorările personalului de îngrijire, precum și ale familiilor acestora. Mai presus de toate am avut, cu toate acestea, ocazia să descopăr ceea ce face atât de reușită cooperarea noastră cu personalul de îngrijire și familiile și cât este de important este să cunoaștem nevoile respective. Pentru mine, acest lucru include în special faptul că noi continuăm să transformăm personalul care oferă servicii de îngrijire din partea companiei noastre în parteneri puternici, să le oferim perspective clare, să investim în instruirea și perfecționarea acestora și să susținem stabilizarea (legală) a profilului profesional al acestora în Germania.

Grație Hausengel, nu am reușit doar să mă dezvolt profesional, ci să mă împlinesc și din punct de vedere personal. De un an nu mai sunt implicată în activitatea curentă derulată de Hausengel și mă ocup de fiica noastră cea mică.

În calitate de membru al consiliului de supraveghere al Hausengel, activitatea mea este concentrată în continuare asupra personalului nostru de îngrijire și a bunăstării acestuia – deoarece acesta reprezintă capitalul nostru.«

Membri comitetului consultativ al societății Hausengel Holding AG

Hausengel Holding AG desfășoară o activitate foarte extinsă în domeniul îngrijirii în regim ambulatoriu. Astfel, companiile afiliate oferă servicii în domeniul » activității de îngrijire la domiciliu« (așa-numita »activitate de îngrijire asigurată 24 de ore din 24«), îngrijirea de specialitate în regim ambulatoriu, activitatea de consultanță pentru îngrijire, asigurarea de instrumente auxiliare pentru îngrijire, instruirea și perfecționarea suplimentară a personalului de îngrijire, precum și a aparținătorilor, recrutarea și plasarea de personal de specialitate, etc. În plus, Holding AG dispune de o rețea la nivel național de parteneri de cooperare în domeniul îngrijirii în regim ambulatoriu și inițiază diverse proiecte, cum ar fi proiectul imobiliar »Generationspark«, care generează o formă modernă de coexistență între tineri și vârstnici.

În toate aceste domenii, trebuie luate decizii fundamentale care au implicații majore pentru companie. Este cu atât mai important să aveți la dispoziție un consultant de specialitate pentru diversele servicii și să chestionați în mod critic idei. Acest lucru poate avea loc, de exemplu, în runde de discuții în care conducerea face schimb de idei cu personalități antreprenoriale, cu atenție și cu experiență. Consiliul consultativ poate folosi sfaturile sale externe pentru a preveni orbirea operațională, pentru a arăta noi modalități și pentru a reduce riscul deciziilor greșite. De asemenea, îi obligă pe cei implicați să dea motive propriilor idei, ceea ce promovează concepte de succes.

Daniel Gößling

Daniel Gößling

»Activitatea de îngrijire și asistență la domiciliu constituie în prezent deja teme importante pentru numeroase persoane și va deveni tot mai importantă în viitor - direct sau indirect pentru noi toți. Organizarea corespunzătoare și responsabilă a acestui serviciu simplifică existența pentru numeroase familii și constituie, de asemenea, o provocare antreprenorială.

Am perceput Hausengel ca pe un jucător inovator, dinamic și, în special, responsabil în acest domeniu. Din acest motiv, este foarte interesant pentru mine să susțin Hausengel în dezvoltarea ulterioară. Din perspectivă profesională, în calitate de avocat competent pentru acordarea de consultanță în domeniul dreptului comercial pentru Europa Centrală și de Est, activitatea mea este concentrată în principal pe activitățile transfrontaliere derulate de personalul străin de îngrijire (Europa Centrală și de Est), care joacă deja un rol elementar și care, conform estimărilor, va prezenta o semnificație mai ridicată.«

  • Născut în Marl în 1973, a crescut în zona Münsterland și Ruhr
  • Studii juridice în Passau și Krasnoyarsk
  • Colaborator științific la catedra de drept penal, drept procesual penal și legislație estică la Universitatea din Passau (prof. dr. dr. h.c. Martin Finke)
  • Începând cu anul 2003, avocat la bnt Rechtsanwälte GbR, una dintre cele mai importante firme de avocatură internațională pentru drept comercial din Europa Centrală și de Est
  • Începând cu 2005, partener la bnt Rechtsanwälte GbR; domeniul central de activitate reprezentat de legislația privind procedura de arbitraj, planificarea internațională a personalului în Europa Centrală și de Est
  • Căsătorit, doi copii, domiciliat în Nürnberg
Jürgen Graalmann

Jürgen Graalmann

»Consider că activitatea de îngrijire va reprezenta una dintre cele mai importante provocări în domeniul social din următoarele decenii. Echipa Hausengel este foarte implicată să dezvolte noi variante de protecție și mizează în acest context pe un standard ridicat de calitate. În acest context îmi face o deosebită plăcere să mă implic productiv și constructiv-critic.«

  • În calitate persoană cu funcții de conducere, dispun de 20 de ani de experiență în cadrul celor mai mari companii de asigurări de sănătate din Germania din cadrul AOK
  • Până în 2015, președinte al consiliului de administrație al asociației federale AOK
  • A jucat un rol cheie în dezvoltarea și implementarea unora dintre cele mai ample reforme în domeniul sănătății
  • Inițiatorul „Zilei serviciilor de asistență din Germania”, cel mai mare și mai important eveniment anual în domeniul serviciilor de îngrijire din Germania
  • Implicat în dezvoltarea de camere profesionale ale furnizorilor de servicii de îngrijire la nivel de land și federal
  • Înființarea în 2016 a capetelor de pod: un think tank care își propune să contribuie la punerea în aplicare a noilor idei în domeniile prevenției, îngrijirii și orientării către pacienți
Dr. Tobias A. Liebau

Dr. Tobias A. Liebau

»I-am cunoscut pe domnul Wenz, doamna Bohl și pe mulți alți angajați ai Hausengel în anul 2012 și am avut ocazia să îl apăr cu succes pe domnul Wenz în contextul anchetelor derulate. Am cunoscut și am învățat să apreciez compania Hausengel și, de la momentul respectiv, oferă asistență de fiecare dată când se impune în beneficiul Hausengel prin recomandările mele legale. Sunt entuziasmat de companie, de evoluția acesteia și de efortul de a identifica din timp provocările viitoare la nivelul pieței și de a face față cu succes acestora, îmi face o deosebită plăcere să mă implic în modelarea viitorului.«

  • Avocat, avocat specializat în domeniul dreptului penal
  • F.E.L.S Rechtsanwälte, Bayreuth
  • Lector specializat la universitatea Bayreuth
  • Instructor pentru stagiari legali la tribunalul landului Bayreuth
  • Examinator pentru examenul de stat în domeniul juridic din Bavaria
Falk Miekley

Falk Miekley

»Îmi face pur și simplu plăcere să mă implic activ la dezvoltarea companiilor și să le ofer sfaturi și sprijin efectiv. Companiile curajoase și inovatoare din sectorul îngrijiri mă atrag în mod deosebit. În baza carierei mele de antreprenor, în prezent cu o vechime de aproape 10 ani, în domeniul managementului serviciilor de sănătate, precum și activității mele actuale în cadrul uneia dintre cele mai importate edituri de specialitate de la nivel mondial, doresc să mă implic în calitate de membru activ al comitetului consultativ pentru Hausengel, care să contribuie în calitate de partener de antrenament, inițiator de impulsuri, dar, uneori, și în rol critic, la perfecționarea companiei. Dar îmi place să lucrez cu echipa extrem de motivată a companiei Hausengel în orice situație!«

  • Bacalaureat în Hamburg
  • Studii în domeniul managementului sănătății în Bayreuth
  • 2003-2008 consultant la 2 societăți de consultanță cu poziția de lider de piață
  • Înființarea în anul 2008 a Grupului MHC, în cadrul căreia deține până în prezent funcția de administrator asociat
  • Din martie 2015, director al sectorului de activitate / Director Professional Care în cadrul Springer Medizin Verlag GmbH - parte a grupului editorial de specialitate Springer Nature
  • Printre altele, membru al comitetului de sănătate al Camerei de comerț din Hamburg
Marie-Luise Müller

Marie-Luise Müller

»Îngrijirea, asistența și sprijinul acordate la domiciliu, la un nivel ridicat de calitate, reprezintă dorința cea mai puternică a majorității persoanelor din Germania. Implicarea mea la comitetul consultativ al Hausengel se bazează pe două experiențe elementare: pe de o parte, experiența mea personală în cadrul activității de îngrijire, în calitate de aparținător care a asigurat servicii de îngrijire alături de grupul Hausengel, iar pe de altă parte experiența mea acumulată pe parcursul deceniilor în cadrul activității profesionale de îngrijire. În lipsa acestui al treilea pilon de îngrijire furnizat la o calitate garantată în beneficiul persoanelor care au nevoie de îngrijire și familiile acestora nu vor putea fi soluționate cerințele tot mai intense în asociere cu serviciile de îngrijire. Din acest motiv, asigur cu plăcere consultanță pentru ca firma Hausengel să fie pregătită în continuare corespunzător pentru provocările pieței serviciilor de îngrijire.«

  • Manager în domeniul îngrijirii și al calității
  • Președinte de onoare începând cu 2010, anterior președinte al Consiliului Companiilor Germane care oferă Servicii de Asistență, Berlin
  • Administrator asociat al Deutsche PatientenHotel GmbH
  • Asociat responsabil pentru cooperarea în domeniul transparenței și al calității pentru RPD
  • Partener executiv al CGIFOS
  • Membru al comitetului consultativ științific al KKC, comitetul consultativ al companiei în cadrul grupului K&S responsabil pentru activități în beneficiul seniorilor, membru onorific al comisiei de program HSK
  • Președinte al societății germano-chineze de îngrijire a pacienților
  • Crucea Federală de Merit
René Penkert

René Penkert

»Începând cu anul 2005, în contextul unei inițiative antreprenoriale lansate de către domnul Simon Wenz, am însoțit compania Hausengel, precum și familia Wenz în calitate de consilier pentru clienți. În acest context, am avut ocazia să trăiesc numeroase urcușuri, dar și coborâșuri, astfel încât este o preocupare personală pentru mine aceea de a continua în mod activ asistența acordată evoluției grupului Hausengel și de a contribui în acest context la asigurarea atingerii obiectivelor corporative stabilite.«

  • Bacalaureat în 1997
  • 1997 - 1999 instruire în calitate de ofițer de rezervă al Forțelor Armate Federale (locotenent rez.)
  • 1999 Instruire la Sparkasse Marburg-Biedenkopf
  • Începând cu 2002, funcționar bancar
  • 2003 specialist în domeniul băncilor de economisire și creditare
  • 2005 economist în cadrul băncilor de economisire și creditare
  • Începând cu 2005. consilier pentru clienți din sectorul comercial / firme