Cu toate acestea, francizații Hausengel beneficiază de o îngrijire completă și nu au de ce să se teamă. Aceștia beneficiază de asistență profesională pentru toate întrebările problematice. Consilierea telefonică este asigurată de asistenți medicali calificați și de angajați ai serviciului de îngrijire din Germania. Consilierea se adresează îngrijitorilor care doresc să obțină răspunsuri la întrebări legate de îngrijire pe durata unui contract în Germania și nu ia forma unui sfat medical, ci este oferită de persoane calificate cu o pregătire și o experiență corespunzătoare. Consilierii noștri își oferă cunoștințele în mod gratuit și ajută la rezolvarea problemelor care apar în timpul lucrului. Fie că este vorba de o problemă cu o persoană îngrijită sau de o situație neașteptată în timpul contractului, noi suntem aici pentru dumneavoastră.
Cum funcționează? Fiecare îngrijitor are propriul consilier personal, care este întotdeauna primul punct de contact la Hausengel. Asadar pe aceștia ar trebui să îi contacteze în primul rând dacă au întrebări. Contactul direct cu toți consilierii poate fi găsit pe site-ul nostru. Consilierea imediată este disponibilă în timpul programului nostru de lucru, adică de luni până vineri, între orele 8.30 și 17.30. Solicitările de informații primite în afara acestor ore și la sfârșit de săptămână vor fi soluționate cât mai repede posibil în următoarea zi lucrătoare. Suntem mereu alături de îngrijitorii noștri, ori de câte ori au nevoie.