<
Schliessen
Schliessen

Hausengel primește un alt premiu pentru cel mai bun serviciu pentru clienți

Ca parte a studiului independent „German Customer Award 2020/21”, realizat de Societatea Germană pentru Studii ale Consumatorilor (DtGV), Grupul Hausengel a primit din nou un premiu pentru servicii de top pentru clienții din sectorul intermediar al agenților de asistență medicală. Conform unui sondaj realizat de clienți, Hausengel a ieșit primul dintre toate companiile comparate și, prin urmare, este unul dintre cele mai bune în ceea ce privește orientarea către client și calitatea serviciilor.

Hausengel primește un alt premiu pentru cel mai bun serviciu pentru clienți

„Premiul 2020/21 pentru clienții germani mulțumiți” se bazează pe un sondaj online transindustrial, la nivel național. Pentru studiul independent al consumatorilor, au fost obținute peste 330.000 de opinii ale clienților de la un total de 2.261 companii din 233 industrii. Clienții intervievați au reprezentat o secțiune reprezentativă a populației și au fost întrebați despre experiențele lor cu companiile care urmează să fie evaluate (DtGV). Grupul de companii Hausengel a fost clasificat în sectorul de plasare a forței de muncă pentru asistență medicală: grupul de companii a obținut primul loc cu o marjă clară și, prin urmare, dovedește o calitate a serviciilor remarcabilă în comparație cu concurenții săi. Membru al consiliului de administrație al grupului de companii Hausengel, Juliane Bohl: „Mulțumim clienților noștri pentru încredere! În acest moment de incertitudine, un serviciu bun pentru clienți este mai important ca niciodată. Mizăm pe accesibilitate ușoară, o gamă cuprinzătoare de sfaturi și ajutor rapid, bazat pe nevoi. "

Îngerul casei, Hausengel, ca cel mai bun mediator în „îngrijirea de 24 de ore din 24”

Hausengel oferă de 15 ani sfaturi de îngrijire și îngrijire profesională ambulatorie, precum și „îngrijire 24h” la domiciliu. Anul acesta grupul de companii își sărbătorește nu numai aniversarea, ci și succesul. "Suntem mulțumiți că după ce Focus ne-a recunoscut deja ca fiind cel mai bun agent al Germaniei în așa-numitul suport de 24 de ore pe zi, ancheta DtGV ne-a răsplătit și cu locul 1". Cel mai bun serviciu pentru clienții din industrie este dovada unei aprecieri pentru familiile și rudele care caută ajutor. Familia fondatoare a societății Hausengel, familia Wenz, s-a confruntat odată cu provocarea de a găsi îngrijire și sprijin de nădejdie pentru un membru al familiei și cunoaște grijile, problemele și dorințele inerente într-o astfel de situație. „Noi luăm principiul de îngrijirea general serios. Suntem într-un dialog constant cu clienții și partenerii noștri și ne concentrăm pe dezvoltarea serviciilor asistență. Cursurile periodice de formare a angajaților, sondajele clienților din partea noastră și schimburile cu instituțiile din sectorul sănătății sunt elemente importante pentru dezvoltarea continuă a serviciului nostru ”, subliniază Bohl. Succesul și recenziile pozitive ale clienților dovedesc că Hausengel are dreptate. „Ca cel mai bun mediator în îngrijirea de 24 de ore pe zi, nu ne vom baza pe succesul nostru, ci vom continua să modelăm în mod activ industria de îngrijire. Ne-am angajat să ne asigurăm că standardele înalte pe care le-am stabilit, se aplică și la nivel general ”, confirmă Bohl.